ACTIVITATS

Amb l’objectiu d’arribar a un major nombre de projectes culturals i des de la voluntat de compartir els seus coneixements i know how en matèria de mecenatge i col·laboracions amb el món empresarial en general, la f  (  ) coorganitza o participa en diverses iniciatives.

13 MARç 2019
Presentació Programa IMPULSA CULTURA a Barcelona

13 de març

Antiga Fàbrica Damm (C Rosselló, 515 Barcelona)

La Sala de Bàscules de l'Antiga Fàbrica Damm va acollir la presentació del Programa IMPULSA CULTURA, un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori. Durant la presentació vam gaudir d'una actuació musical, la de la jove cantant i compositora de Nou Barris Raquel Lúa. Va aportar a la cita la seva veu carismàtica amb segell mediterrani en la seva proposta de tons intimistes.

Aquesta jove artista es dóna a conèixer a partir del projecte Cabal Musical del Taller de Músics, que en el seu moment va rebre l'acompanyament de la Fundació. Raquel Lúa acaba de treure el seu primer disc "Ruegos y demás".

Maite Esteve, directora de la f ( ), durant la presentació